tirsdag, april 01, 2008

Ferie del 3 =)

OoooOO skummel....

Sleke hesteflokkar gjekk overalt:D

Hestar på rømmen....
Sprang so dei var galne, stakkarane!
Geotermal kraftstasjon
Helena og Barbara med milkshake=)
Mystisk mykje svanar på Island....
Eit ande-ektepar som fulgte etter meg og Marthe heile veka.....
80`s Party på Gamli Gardur=) Mykje flotte klede og frisyrar frå 80-talet fekk komme til sin rett att den kvelden=)
Eg gjekk for Madonna-looken:)
Marthe og Barbara frå Nederland
Marthe og Harald Von Deutchland ;)
Meg og Katie frå U.S

Katie og Marthe rocking the dancefloor=)

Sjølvsagt var me også på markedet i Reykjavik. Der var det so mange islandsgensarar at det taut ut or øyri på oss....

Og ikkje minst flotte skulpturar laga av islandske treskjerarar! Kanskje noko for treskjerarane i dalen å etterlikne? Trur dissa figurane solgte ganske bra skjønna de! =)

Marthe ballerina i Reykjavik

Eg trur me kan slutte å klage på bensinprisen her i Noreg.....

Som den berømte elgen står eg også i solnedgongen.....

Søstrene Gjerde med nye huer og Elvis-leppe:D

Eg måtte jo sjølvsagt også på ridetur dar oppe. Detta er hesten Borgûr=)
Fine hesten!

Ingen kommentarer: