torsdag, august 30, 2007

Fleire nye medlemmar i famelien Gjerde :D

Dette er grunnen til at eg er i ammetåka (eller hestetåka då - det går ut på det same....) Denna dama heite Trudi, og er ei 16 år gammal dølamerr som blei henta i Hemsedal på onsdag. Moder`n trudde alltid at hestegalskapen var noko eg ville vekse tå meg. Det var sikkert berra ein fase eg måtte gå igjøno trudde ho:D haha -men den gang ei! Etter å ha ynskt meg hest sia eg var 10 år gamal so var det vel på tide:D






Dette her er det andre nye medlemmet av familien. Det har no komme in god del NRF-kalvar etter siste fjøs-oppdatering, men han her er av rasen Charolais (kjøtfe). Sjarmtrollet har fått navnet Tott, og var ein kompakt plugg allrede ved fødselen. Det var i allefall merkbar skilnad frå ein nyfødt NRF-okse...













2 kommentarer:

Anonym sa...

På tide med noko nytt no! Blir det kake i morgon??

Anonym sa...

Veit... ha mista kabelen som skal vere melomm kamera og data..... må leite litt.....