søndag, august 29, 2010

Sumar 2010 !


Krundøla



Kanten langs elvi er sikra på Gjerde-måten:D Stålvaier knytt rundt nokre tre ;D

Skytebana

Finaste skogen ! Om de lurar på kvifor eg går og vasar oppi skogen so er det fordi at det er i skogen ein finn blåbær og sopp!


Psyko var vekke i 2,5 veker... og mystisk nok so kom han heimatt feit som alder før.....


OG i tillegg so plukka eg 11 (!) stk flått av han......DØD over flåtten!


Det har vore Sumargilde:D


mmMMmmmm

hm... ja va ikkje detta kjekt so veit ikkje eg! Vassledningen te huset te modern sprakk.....Dretarbeid, bokstaveleg tala...


Men eg va heldigvis godt hjelpen:D Frode og  Harald i aksjon + publikum ;D


Eg har vaska og måla fjøs:D


Pedikyr


pip-pip i grillen te skoaren....


Truuudi

..med mat i heile ansiktet;D

og utslitne kne....forkalka som f***......au au...


piggsveis!

2 kommentarer:

Johanne sa...

Trur muligens katten din har hatt ein del turar i Bruahola. Sidan me savna Molly ei stund hadde me kattemat ståande ute. Molly va visst på Grov, men kattematen vart bortevekk... bra nokon kunne nytte den :-)

Karin sa...

haha:D Ja de er vel han og/eller Campus so ha vore dar og ete seg feite;D