søndag, desember 09, 2007

Vintermoro

Endeleg fann eg att kameraet mitt! Låg i veska mi det gitt... hmm... kan vel skulde på at eg er blond=) Her er nokre bilete av det som har foregått i livet mitt siste halvanna månaden.


Me har litt skog her på Gjerde, og der kan ein gå på ski og møte eit tre på nært hold..=)





Oppi skogen er det også ein kumme som bestemor får vatnet sitt frå. Den blir vanlegvis renska kvar haust. Meeeeen, ikkje i år ( eller i fjor...).








Dette var resultatet. Burde ha hatt fullt dykkarutstyr når eg dreiv på. Gitteret framfor inntaket var potte tett og eg var den heldige personen som fekk ta vekk all gjørma, blad og greiner...... jippi....






Andre rare ting eg har gjort på:











Om du ikkje veit kva dette er so er det diverse sengetøy- klart til å bli rulla/ stroke... ein tolmodigheitsprøve utan like=)

Ingen kommentarer: