søndag, september 09, 2012

Haust



Endeleg er hausten her! Friskt (friKst..) og godt :)
Jaja, og litt (...) regn då...


Litt sol til høgre :)


I "Dagens Fjøsnytt" kan eg melde om at det blir født kalvar titt og ofte no for tiden. Over er eit bilete av Solveig (nr 300).  Solveig er ei gammal dame so fødselen gjekk fint føre seg og ho er ei framifrå god mor so tek godt vare på kalvane sine. Men her ser ho noko oppgitt ut :)


Sidan eg sjølvsagt havnar i kategorien "rosabloggar" so kjem denne veka sitt fashion-statement.... 

Tryggast å leggje seg å sove godt bak ei beskyttande mor. Denne vesle dama heiter Kalinka, og moder`n er Kari (293).



Endå ei ny liti dame i fjøsen. Mor er Kya (259).


Er ikkje eg søt, kanskje?


Det har vorte mykje god råmjølk (so me frys ned) dei siste vekene.


Er ikkje enkelt å vete fram og bak på ei kyr!



Skikkeleg slappe gjeng...såg nesten ut so dei va halvdaue heile gjengen:)



ENDÅ ei liti dame i gjengen. Og so med (nesten då..) eit hjarta i panna.





Eg har visst roser som er årstidsforvirra.... Full blomstring no når snøen legg seg på toppane....




Tidenes avløysar i tidenes kulaste caps!


Fin fint haustvêr.

Og ikkje minst : me er endeleg ferdige med all slåtten. Eg kan melde om mykje fôr og godt slåttever, men med innslag av nokon helv**** regnbyger.... 


Har fått ein overdose av cuteness ! Desse to damene høyre te i Rasmushuset. Molla og Bustina er to veldig søte og veldig små og ikkje minst veeeldig mjuke små kattungar ;)



.Nåååmmmin! Sjååå då !!! ;)

1 kommentar:

Anne Marte sa...

Fiiine kattepusane mine!